Tema: Re: BVP Lietuvoje
Autorius: RaR
Data: 2009-07-23 19:56:30
Visi tie planai atrodo visiškai nerealūs. Tie išlaidų mažinimai ir mokesčių
didinimai tikrai nepadės verslui. Biudžetą tai jie gali mažinti kol nekils
suirutė, bet mokesčių surinkimo dekretais nepadidinsi. Esant dabartinėms
tendencijoms realiau kad 2012 m.pasieksime išsvajotą 3 proc. deficitą su
kokiu 10 mlrd. biudžetu, kurio 90 proc. sudarys ES parama. Tik vargu ar
esant tokiems ekonominiams rodikliams bus suteikta teisė įsivesti eurą.