Tema: Re: Banko Goldman Sachs pelnas kelia pavyda
Autorius: linuji
Data: 2009-07-17 21:41:57
nu tai "jeigu rodikliai nemazes"... ismokes premijas... metu pabaigoje...
tipo tikisi iki metu pabaigos dar kelias desimtis milijardu prisipumpuoti
:)))))

va kur JAV valdzia kisa pinigus... :)
burbulas sporgo.. bet kazkas ir is burbulo iseis pakelta galva su premijom
:))

cia taip panasiai turbut ir su svediskais bankais lietuvoje.. visi
verkia..... praeis metai, kiti... ir paskelbs kaip nei is sio ne is to
mijardinius pelnus uzdirbo...
is spekuliacijos atimtu nekilnojamu turtu... ir blogas paskolas paversdami
investicijomis i NT..