Tema: Re: gal kas uzsiima forex prekyba?
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-16 08:59:40
apie ka ir kalbu. :)

tech analizei reikia metukus pasedet, kad rodiklius atsirinkt ir pradet
kazkiek skirt kada yra netikri, o kada tikri signalai. aisku 100% nebus,
bet bent neteisingu sprendimu procentas turetu sumazet. teoriskai. :)
o ilgam laikui.. hm.. cia jau reikia ziuret i tendencijas ir padeti
bendra ekonomikos.. :) ir cia butent kad ir geri analizitikai prasauna.
tik jie laiku pozicijas uzsidaro, o ne laukia stebuklo.
tarpinis tarp daytradinimo ir ilgalaikio matyt butu dienai det. su
pataisa i visokius ivykius (o ne grieztai 12.00 pirkt/parduot).

  o daytrade sprendimams turi kiek pasteebjau ne tik tech analize..
tiksliau labai jau psichologija zmoniu "nestabili".
ziurek paduoda kokia naujiena gera - sauna visi kai durniai pirkt,
atsitokeja, grizta atgal. danai net ir i ta pati lygi. su blogom
atvirksciai, nes pasirodo, kad jos gal ir ne tokios blogos.
o tas naujienas "suolius" itakojancias reikia nuolat dienos eigoj sekti.
kas be bloombergo ar reuters terminalu deja duos paveluota efekta..

vienzo. sau pazaides nusprenddziau kad galeciau rizikuot tik
nereiksminga suma. nes didejant sumoms saltus nervus islaikyt daug
sunkiau.. o karstakosiniai sprendimai kaip taisykle buna blogi.
kita vertus - "padejai savaitei ir pamirsai" buna geresnis variantas.
nes darydamas sprendima turi daugiau laiko analizei (o ne 15sek-1min
kai matai zvake staiga kirviu zemyn krentancia ta visa laika), tai ir
sprendimai buna daugmaz logiski.

ant "beliasu ir cebureku" galima ir LT birzoj pazaist su akcijom :) ypac
  pasiskaicius tuos pacius traders.lt spekuliantai.lt galima nuotaikas
pajaust.