Tema: Re: pensiju fondai
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-29 13:38:10
"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:h29pun$o55$1@trimpas.omnitel.net...
> nea.
> bet siaip skunda paskaiciau..
>
> vadovaujantis skundo logika galima ir PVM tarima 19% apskust..
>
> ten esme, kad bando sutarti pritemt prie konstituciniu teisiu apeinant
> istatyma. aisku istatymas neturetu galiot atgaline tvarka, bet jis ir
> negalioja.

Aisku dar yra taip vadinami teiseti lukesciai, t.y. istatymas liecia ne tik
tuos,
kurie pasirasines sutartis remdamiesi nauja redakcija, bet ir tuos,
kurie jau pasirase remdamiesi anksciau galiojusiu reguliavimu.
Cia zaidimas su "pacta sunt servanda" - sutarciu reikia laikytis, tai
galioja
ir valstybinems institucijoms. Mano naivia nuomone cia butent
"istatymo galiojimo atbuline data atvejis", esminiu salygu pasikeitimas.