Tema: Re: Kaip pasirinkti kur investuot ?
Autorius: Nerijus
Data: 2009-04-20 21:22:10
> Pvz visai norechiau investuoti i elektromobiliu gamybos versla ... gal
> koks nors fondas merkia ten shaibas, kaip galima butu suzinoti tai
> neskaitant kiekvieno fondo prospekto ?

  Kaip jau pastebėta - elektromobilius gamina/gamins arba didieji koncernai
arba Teslos tipo garažai, kurie jei ir padarys IPO tai bus stipriai
spekuliacinės akcijos.
  Galima mėgint į elektromobilių komponentus gaminančias manufaktūras
investuot - varikliai, baterijos.

  Nors šiaip tai mano nuomone bullshit'as visi tie dabartinio tipo hibridai
ir elektromobiliai. :) O už kokį Prius'ą mažiau žalio automobilio tai dar
paieškot reiktų.