Tema: Re: Ka manot apie Swed lengvatine saskaita
Autorius: [wilkas]
Data: 2009-04-20 17:51:04
taip, man irgi kilo daugybe klausimu, bet konsultante nelabai daug ka galejo
pasakyti.

Del GPM grazinimo, kaip kazkas minejote, tikriausiai bus tas pats triukas
kaip su kompiuteriu trecdalio kainos grazinimu - ne kiekvienas tiek uzdirba,
kad susigrazintu visa imanoma suma.
Antra, kai mokesciu sistemos pas mus taip nerimtai priziurimos ir
kaitaliojamos kaip papuola, tai rizikinga tokiam laikui pasideti.

Kai klausiau, ar galima suristi su kita valiuta ir kokie pavojai lito
devalvacijos atveju - pradejo kazka pasakot, kad tie pinigai investuojami i
ivairiu valiutu investicinius popierius ir saskaitoje laikomi ne litai, o
investiciniai vienetai. Tada visai susipainiojau kas cia per investavimo
irankis - taupomasis investicinis fondas susietas su saskaita?