Tema: Re: pasikalbam apie situacija ir prognozes
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-04-16 16:44:11
vilibor ir euribor skirtumas labiau salygotas banku kapitalo pakankamumo
normatyvais. jei turi daug paskolu litais - tai reikia tu litu daug
tureti. jei zmones masiskai tavo bankelyje esancius indelius pavertineja
eurais - balansa reikia islaikyti - keli palukanas litines, nes tau LITU
labiau reikia..

taigi bankai galetu atsifutbolinti, kad VILIBOR - paciu zmoniu panikos
rezultatas.. lukesciu teorijos praktinis pavyzdys..