Tema: Re: Akciju kainos po krizes
Autorius: Aurimas
Data: 2009-03-24 11:30:38
blemba rimtai, jis man atrodo Lietuvoj investuoja :D
O beje kolegos ką manot apie tokius kilimus? Techninė korekcija ar pradžia normalizavimosi proceso? Pats manau, kad eilinė techninė korekcija, dar kitaip vadinama konvulsijom :D
Likvidžiausios pozicijos UKB ir TEO kyla, Teo kilimas man pagrįstas, o UKB?