Tema: Re: Godumas vs dosnumas arba kas
Autorius: Raulis
Data: 2009-02-18 16:32:16
Tu rimtai tiki tuo, ką rašinėji? Ar rašinėji linksmumo ir provokacijos
dėlei?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
"Raulis" <raulis@omni.lt> wrote in message
> Žinok, aš irgi nelabai ką turiu pridurti, jeigu nežinai, kad pinigai
> visuomet buvo karalių ir valstybės monopolijoje.

Taip buvo kai kur ir kai kada, bet toli gražu ne visada ir ne visur.

> Už jų darymą be karaliaus
> žnios galvas kapodavo. O tu siūlai leisti kiekvienam atsispausdinti
> pinigų?

Aš siūlau du dalykus:

1) nedrausti žmonėms imti tokius pinigus, kokius jie nori imti ir neversti
jėga juos imti tokius pinigus, kurių jie nenori imti;
2) nedrausti gaminti ir pardavinėti pinigus bet kam, kas tik tą nori daryti,
lygiai kaip kad ir kitokias prekes ir paslaugas gali gaminti ir pardavinėti
kas tik nori.

Padarius šiuos du dalykus labai greitai geri pinigai išstumtų blogus
pinigus. Todėl beveik garantuotai skolos sutartys nebūtų laikomos pinigais,
nekalbant jau apie niekuo nepadengtų spalvotų popierėlių laikymą pinigais.
Pinigais būtų laikomos tik pasaugos sutartys. Ir aišku neliktų problemos,
kai kokie nors locheliai pavadinimu valdžia, gali atsispausdinti pinigų jei
tik jiems ar jų draugeliams jų prireikia, nes tokie pinigai paprasčiausiai
būtų niekam nereikalingi.

--
Doc