Tema: Re: Uzsilenke Ukio bankas
Autorius: bat0nas
Data: 2013-02-13 11:25:48
Pasakysiu aš savo.. kaip nepensininko logiką:

LT (ar RU) bankai yra mažiukai lyginant su skandinaviškais. Reiškia jų
užsilenkimo atveju Lietuva tikrai sukrapštys draudžiamiesiems indėliams
grąžinti pinigų (tik labai trumpo laiko klausimas). Net jei ir IID fondas
tuščias (kaip kad yra turbūt dabar po Snoro).

Reiškia, vienintelis minusas eiliniam lietuviui (su labai vidutinėm pajamom
ir santaupom, kurios tikrai nesiekia 100K€) - NEPATOGUMAI, susiję su banko
užlenkimu (negali išsiimti porą savaičių pinigų, pensijos, atsiskaityti
parduotuvėje, laikas, kurį reikia išlaukti, kol pinigai nukeliaus į kt.
banką).

Iš to seka, kad realiai eiliniai žmonės nieko per daug nepraranda. Tačiau
gali išlošti iš terminuotų indėlių palūkanų, kurios, lyginant su
skandinaviškais, skiriasi ŽENKLIAI.

Tad tikrai skatinčiau laikyti ten, kur yra didžiausios palūkanos. UŽdirbti
iš palūkanų keli šimtai Lt per ilgą laikotarpį kompensuos tuos nepatogumus,
su kuriais bus susiduriama banko užlenkimo atveju.

"RaR"  wrote in message news:kfdfi5$dgs$1@trimpas.omnitel.net...

Na, gal sukrapštys dar valdžia, iki 100 tūks eurų juk apdrausti. O šiaip
tai net nesekant situacijos Ūkio bankas pinigams laikyti man būtų
paskutinėje vietoje. Tiek dėl to, kad lietuviško kapitalo, tiek dėl
buratino reputacijos. Tiesiog keista kad jis taip ilgai laikėsi. Ar dar
liko koks lietuviško kapitalo bankas? Bėgčiau iš ten - du didžiausi jau
užsilenkė, vos keletą metų pagyvavusios kredito unijos - taip pat.