Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Salas
Data: 2012-01-16 08:56:21
Nepamirsk kad tie 3.5% palukanu ne nuo visos tavo imoketos sumos, o nuo tos,
kas lieka atskaicius administracinius mokescius ir draudimo rizikas.
Bankas gal ir mazesnius % siulo, bet istikus bedai, nusiimsi pinigus be
jokiu nuostoliu ir su siokiu tokiu prieaugiu, draudimo atveju, jei nusiimsi
nesulaukes termino, turesi grazu minusa.
Jei pasinaudosi ta  GPML lengvata, atsiimant pinigus teks susimoketi
valstybei papildomai:
http://www.aviva.lt/lt/mokesciai/
Manau tau reiketu paprasyti, kad padarytu lentele ir parodytu, kiek tu
sumoki imoku, ir kiek finale gausi pinigu, tik nepamirsk pamineti kad domina
kiek gausi "i rankas" atskaicius visus mokescius, nes manau draudimo
agentes, pamirs paskaiciuoti, kad atsiiman pinigelius, dar turesi pervesti %
valstybei ;)
Apie tuos 35 metus i prieki tu rimtai ? :) Saunu kad yra zmoniu, taip
pasitikinciu pinigine sistema :)
As nerizikuociau ilgiau nei 5 metams :)