Tema: Re: Koki indeli laikyti(valiuta)?
Autorius: abc
Data: 2011-09-27 02:35:56
On 9/21/2011 1:18 PM, RaR wrote:
> Kada ir apie kokius patikimus prancūzų bankus aš čia rašiau? Kažko
> neprisimenu. Kaip tik manau, kad jie netvirtai jaučiasi, nes turi
> prisipirkę visokių graikijų obligacijų už milijardus. Beje, visų pirma
> dėl jų Sarkozy ir stengiasi organizuoti Graikijos gelbėjimą.

"nei Vokietija, nei Prancūzija, nei kitos normalios šalys nenorėtų
dirbtinai sukelti savo ekonomikų chaoso ir piliečių įsiūčio"

normaliose šalyse - normalūs bankai, ar ne taip? :)
nieko, greit išgaruos šie normalumo kriterijai"...

sistema apsivalys, restruktūrizuosis, ir pradės iš naujo - ne pirmas
bankrotas, kaip sakėte (jei žmonės neims gatvėse kvailioti ir
fašistuoti/komunistuoti....o tai labai didelis JEI)

P.S. siunta tik šunys