Tema: Re: q: ar atrodo logiska
Autorius: Aurimas
Data: 2011-06-16 08:28:10
Vat aš irgi nemanau, kad realiai kas nors atsigaus taip greitai, gal išvis galvoju, reikia fiksuotis mėnesiui jei leis ir stebėti rinkos kryptį, jei bus up, tada užsifiksuosiu (nors labai nesinori mokėti rizikos premijos iš anksto) ir norisi mokėti šiuo metu kuo mažiau ir atsidėti pinigų investicijoms.

Apskritai, tai ne labai suprantu, kokia situacija rinkoje globaliai mąstant, nes infliacija lyg ir yra, bet mano nuomone įtakota naftos kainų (nors irgi nebūtų vien tik naftos kainai teisinga viską suverst), gal karas artėja? :)