Tema: Re: Vidaus vartojimas. Kas būtų?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-19 15:16:41
Skaičiuok kaip nori, normaliai tai NT turėtų įeiti, kaip ir automobiliai.
Bet kuriuo atveju abejoju, ar tie kiniški gaminiai ir detalės sudarys bent
kiek reikšmingesnę dalį. Kokybės standartai - tai visai kitas reikalas.
Kokybės standartai skirti apsaugoti vartotoją nuo nekokybiškų gaminių, jie
skirti visiems gamintojams, ir aš už tai, kad jų būtų laikomasi. Muitų gi
tikslas vienas - užkelti importuojamos prekės kainą, kad ji būtų mažiau
patraukli vartotojui. O dažnai muitų tikslas - tiesiog pririnkti daugiau
pinigų į biudžetą, todėl apmokestina viską kas juda (ir kas nejuda).

"Vasaris"  wrote in message news:ic5ql9$ohs$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ic5mee$h5g$1@trimpas.omnitel.net...
> Teiginys "viskas gaminama Kinijoje" švelniai tariant perdėtas. Suskaičiuok
> visą savo turtą, ir įvertink kokia jo dalis pagaminta Kinijoje. O kad
> Kinijoje jau pagaminama tiek ar net daugiau, nei gyventojų skaičiumi ~16
> kartų mažesnėje Vokietijoje - tikra tiesa.  O šiaip jau daugeliui Kinijos
> prekių ES taiko muitus, nors aš ir esu prieš tai.

NT įskaitant ar ne?

Ir dar priedo - kaip įvertinti, pvz.: sudėtinius gaminius, susidedančius iš
daugelio dalių?

P.S. Muitai muitais, galima ir kitokių, ne tiesioginių priemonių pritaikyti
(kokybės standartai - elementariausias iš jų).