Tema: Re: Pietu koreja - be muitu
Autorius: RaR
Data: 2010-09-17 18:09:32
Na įdomu, kiek iš tikrųjų atpigs? Šiaip tai beveik visi surinkimai, bent jau Samsung, Daewoo, Kia vyksta Rytų Europos gamyklose. Įdomu, kokią kainos dalį sudaro muitai ne iš ES įvežamoms komplektuojamosioms? Aš iš principo esu prieš muitus ir kaip vartotojui be jų geriau. Bet visokių Lenkijų, Slovakijų, Vengrijų ekonomikoms tai gali atsiliepti, jei palaipsniui surinkinėjimas bus perkeliamas į kokią Ukrainą, Baltarusiją, Rusiją ir Indiją.