Tema: Re: Kaip Kinijos darbininkai gali koreguoti pasaulio ekonomika?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-16 19:09:19
O, dėkui, nežinojau. Dabar aišku, kodėl omnitel.comp.hardware
apie Lenovo tik keiksmai. O aš maniau kad IBM padalinį
pervadino Lenovo, kad leidžiamu mėšlu neteršti garbingo vardo.

Viskas dėsninga - kinų Lenovo jau daug metų rinkoj, bet taip
ir liko piguva nemastančiai taupantiems. Tik tokia rinkos
niša ir šviečiasi Kinijai. Kad pasiekti daugiau neužtenka
nupirkti gamyklą, reikia kitaip (laisvai) mąstančios visuomenės.
Aišku šio rinkos segmento dar ilgai pakaks Kinijos ekonominiam
augimui (lengva augti kai pradinis lygis žemiau plintuso), bet
kalbėti apie pasaulinio lygio jėgą nėra jokio pagrindo.
(na kad ir temos užvadinimą prisiminkim ;))