Tema: Re: rezervuota suma kreditinej
Autorius: Richie
Data: 2010-07-27 09:32:10
gal atidejimas pas pati didesniam laikotarpiui, del to ir nespeja
priskaiciuoti : )
Viesbutyje paskutini syki perspejo, kad "suma bus rezervuota savaitei",
nors transakcijos nebuvo - mokejau su kita kortele. Siaip nemanau kad kapsi
palukanos, nes rezervacija yra skirta tam, kad sulaukti pardavejo galutino
patvirtinimo. Taciau visuomet geriausia klausti savo banko arba skaityti
naudojimosi taisykles - jos yra nete, kad nebutu niuansu : )