Tema: Re: Del PVM grazinimo?
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-07-08 11:30:39
PVM apskaita vyksta per PVM deklaracijos pateikima. Kai tu perki prekes Lietuvoje tavo sumoketas PVM yra grazintinas savo prasme. Ir jei tu parduodi Lietuvoje tai tas grazintinas PVM mazina tavo moketina PVM.
Pvz. Perki Lietuvoje uz 100lt +21lt PVM.
Parduodi Lietuvoje uz 120Lt + 25.20Lt PVM
Rezultate tau i biudzeta reikia sumoketi 25.20-21= 4.20 Lt PVM.

jei parduodi i ES PVM moketojui ar eksportuotuoji i trecias salis tai taikai nulini PVM tarifa ir parduodi uz 120Lt + 0 Lt PVM. Tai PVM rezultatas butu 0-21Lt=-21Lt. Kas reiskia, kad biudzetas tau lieka skolingas 21Lt PVM. Tada gali teikti prasyma grazinti ta PVM arba uzskaityti is PVM kitus moketinus mokescius (pv. GPM, pelno, nekilnojamo turto etc). Abiem atvejais greiciausiai sulauksi VMI patikrinimo rysium su noriu grazintis PVM.