Tema: Re: eurozona ir euras
Autorius: RaR
Data: 2010-05-06 13:49:05
Ar skiri žodžių "parama" ir "paskola" reikšmes?

O šiaip tai nematau logikos tokiuose pareiškimuose "ES žlugs". Ką tai reiškia konkrečia prasme? Juk ES - tai sutarčių ir struktūrų kompleksas, pagrindinis valdymo organas iki šiol - narių ministrų prmininkų susirinkimas. Sumažins ES biudžetą ir mažiau skirs lėšų ŽU, struktūriniams ir sanglaudos fondams? Seniai tai reikia padaryti. Išvaikys europarlamentą? Vis tiek iš jo mažai naudo, jo funkcijos nelabai reikšmingos, nors ir tam išvaikymui nelabai matau būtinybės - ne tiek jis daug jau tų lėšų procentiškai suryja. Sumažins eurobiourokratų skaičių? Ir taip jų daug. O kad atsisakytų bendros rinkos, užsidarytų tarpusavio sienas nemanau, nes tai ir nenaudinga niekam. O man iš ES kol kas svarbiausia bendra rinka ir laisvas judėjimas. 50 m. ta ES kūrėsi ir jei ta integracija kuriam laikui sustos ar net sumažės nematau tragedijos.

Dėl euro, tai pačių valstybių vadovai nusprendė teikti pagalbą ir rizikuoja prarasti tuos pinigus. Šiaip nematau kokią tiesioginę įtaką eurui Graikijos bankrotas turėtų. ECB yra gana savarankiškas ir jis nieko negelbėja spausdindamas pinigus. O paskolos Graikijai - tai tų šalių ir jų mokesčių mokėtojų problema. Geriau tegul Graikija tvarkosi su TVF ir, jei kitaip nemoka, šalia euro prisispausdina drachmų ir jomis moka tai, dėl ko netekimo protestuoja jos gyventuojai. Tada vėl visi graikai taps milijonieriais, o mes galėsime pigiai atostogauti Graikijoje.