Tema: Re: Q: Spalvos kodas
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2017-08-08 11:24:48
Ir nebus vienodos. Nebet prie kažkokių žiauriai specialių super duper
kalibruotų spaustuvinių monitorių, nesu matęs. cmyk ir pantone spalvos
skirtos popieriui, o rgb ir hex kompiuterių ekranams. Normaliuose
kontoriniuose vadybinikų ir šeip žmonių kompiuteriuose rodo bile kaip,
kad tik gražiau. O cmyk ir pantone karts iš viso rodo visiškas nesąmones.