Tema: Re: LPI
Autorius: KEdas
Data: 2015-10-30 13:24:03
2015.10.30 09:33, tranzoo rašė:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Contone_(printing)
>
> spausdintuvai spausdina butent taip. tai yra greiciau ir patogiau.
> pigu. bet sunku isgauti tinkama spalva ir ja islaikyt.
> lpi nesupranta ir neidomu

Taip, kaip aprašei, spausdina pigūs spalvoti rašalai. Brangesni moka
rastruoti ir sudaryti rozetes, panašias į ofsetinės spaudos.

> https://en.wikipedia.org/wiki/Halftone
>
> naudojama komercineje spaudoje. leta ir brangu, nes reikia specialios
> programines irangos ir kompo resursu. paprasta sureguliuot ir islaikyt
> pastovuma.
> lpi turi itakos

Turbūt visi juodai balti lazeriniai PS printeriai spausdina linijomis, o
ne PCL sugalvotais rastrais.

Vis dar nejauti, kad pats atrodai kaip pirmokas, mokinantis mokytoją?
Jei ką, tai buvau vienas pirmųjų, kuris skaitmeninei spaudai pats
ruošiau žurnalus, užsiėmiau impozicija, soft proofinimu ir pan. dar
1995-ais metais.
Kažkas radikaliai pasikeitė spaudos technologijose nuo to laiko?