Tema: Re: Brokas
Autorius: karolis
Data: 2014-11-27 13:41:13
tai duok tuos pdfus, o ne screenshotus
Nesuprantu, siandien ne pilnatis, bet visi nuo proto nusoke, vieni cia man
aiskina kad 0.03mm 50% black linija turi matytis ofsetinej spaudoj. Bet kai
pasake, kad cia atseit hairline, tai supratau su kokiom programom dirba :)

"Petka"  parašė naujienų news:m57125$2jb$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki.
Prikabinu 2 skrynšotus iš PDF vaizdelio. Pirmas originalas. Antras
spaustuvės paverstas 90 laipsnių vaizdas prieš laikrodžio rodyklę ir
padarytas press PDF'as. Ant baltos vairo dalies atsirado pilki
brūkšniai. Gal kas žinote, kodėl taip įvyko? Ar čia būtina nagrinėti
pačius PDF'us? Gal kas susidūrėt? Dėl originalo nežinau, bet antrasis
generuotas su INDD. Turiu vieną įtarimą...
---
Petka
P.S. Motoroleris ne mano, prašė pakomentuoti, nes kažką nori pasakyti
užsakovui.