Tema: Re: kiek pinigo prasyti?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2014-11-26 11:58:56
nedyzikas aš, manau, kad maketavimo kaina gali būti 3-5lt psl. +1
korektūra nemokamai. tekstas maketavimui privalo būti atiduotas po visų
įmanomų korektūrų perskaitytas ir patvirtintas autoriaus, su stiliais.
plius turi būti visi išaiškinimai (išnašų, lentelių, iliustracijų
vietos, svarbumai).

esu daręs knygelę 300p. su keliomis iliustracijomis ir apie 400
formulių. sutariau daryti už 1300lt, rezultate sumokėjo 2300lt (o gal
2800lt - nepamenu tiksliai). dėl tam tikrų autoriaus nesutarimų su
kalbos redaktore buvo atliktos 3 ar 4 korektūros, bet tokios žiaurios,
kad byrėjo visas maketas.

turiu patirties maketuojant kalbininkus, kur vertėjas versdavo tekstus
programų pagalba ir tokius juos atiduodavo man. spėk kokios korektūros
būdavo ten. :D (maketavau apie 10-15 jų knygų, 1psl./7lt)

teko daryti knygeles tikybininkams. imi wordini failą, pleisini jį į
maketavimo programą, pakoreguoji įsimetusius stilius, perbėgi akimis ir
atiduodi spaustuvei :) (150lt/knygelė).

dabar kolega vienai žurnaliūgai knygelę sumetinėja. jau kalba apie sumos
dvigubinimą. darbas turėjo būti atliktas spalio pirmą sav., o dar dabar
medžiagų trūksta. plius skanavimai, xujavimai... - trečdalio skanų net į
maketą nereikėjo dėt.

kiekvienas atvejis unikalus, viską reikia numatyti ir aptarti iš anksto,
o ten ir kaina aiškės.