Shope labai seniai žaidžiau. Va, radau tai, ko reikia illustratoriuje tai ko reikia (Make with mesh), tik vienas nepatogumas: Ūsus po patempimo reikia išlyginti, kad centrinė linija būtų tiesi. Yra idėjų, kaip tą padaryti labai tiksliai? On Fri, 12 Jul 2013 09:30:45 +0300, \/aidas <nereikia@spamo.lt> wrote: > Tu supranti, mums nedaeina.. > ..ką tuom nori pasakyt, nes paveikslėly tas dešinės centras toj pačioj > vietoj :) Gal turi omeny skew (shear iliustratoriuj)? Kaip photoshope ta > komanda vadinas? > > On 2013.07.11 17:44, olis wrote: >> Jei aiškiau, tai dešinio šono centrą reikia patempti truputį į apačią. >> >> Panašiai, jei guminis būtų :). Ne abra kadabra, o photoshopas moka taip, >> tik jis niekam tikęs :D >> Pažiesiu, gal FH moka, ar kokia kita vektorinė progsė? >> >> >> On Wed, 10 Jul 2013 23:10:34 +0300, Marius Staniulis >> <"m.staniulis["@gmail.com> wrote: >> >>> >>> matau kvadratą su linijomis viduje, daug stačiakampių arba lentelę. >>> reikia padaryti, kad pagrindinis perimetras liktų kaip buvęs, o >>> vidinės linijos eitų į perspektyvą? >>> >>> >>> abra kadabra ble. ;) >>> >>> >>> >>> On 7/10/13 8:50 AM, Petka wrote: >>>> Tokiam atvejui turėtų tikti Direct selection tool. >>>> --- >>>> Petka >>>> >>>> On 2013-07-09 15:14, olis wrote: >>>>> Iš objekto 1 paversti į objektą 2 >>> >> >> > -- Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/