Tema: Re: Selectinimas Corelyje
Autorius: Petka
Data: 2013-05-02 09:54:19
Senokai jau nebuvo fleimo CorelDraw VS Adobe Illustrator :)
Galima dar pasiginčyti kas geriau - Nikon ar Canon, Humminbird ar
Lowrance, Nike ar Adidas :)
Kas dirba su malkų karalium - tam ir paišosi greičiau su juo. Kažkada
buvau korelistas, dabar adobistas, teko padirbėt ir su Freehandu. Kai
dirbi su protu ir naudoji programą pagal paskirtį - viskas puiku.
Užvakar va gavau lankstinuko maketą pataisyti - sumaketuota Photoshope.
Va čia tai žopa...
O į klausimą draw ar iliustratorius atsakyčiau - fryhendas :)
---
Petka