Tema: Re: Romanu maketavimo kainos?
Autorius: Shlipsas
Data: 2013-04-29 22:10:06
Mano atveju tai autorius dave teksta, sako viskas ok su juom. maketuodamas
komentavau kad yra stiliaus klaidu - sako viskas ok ten, taip turi but.
Baiges maketuot pasakiau kad profesionalaus korektoriaus butinai reik
prashyt perzhiuret. Surado korektoriu - korektorius viska pertikrino,
pertaise, ash permaketavau. Kaikur autorius nusprende, kad korektore visgi
buvo neteisi, bet ikalbejom kad ji geriau zino. Dabar dar derinami tekstai,
ir prirashoma/trinama informacijos...
Po to stebisi autoriai uzh ka chia pinigai tokie mokami...
--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96