Tema: Re: Del total ink eksportuojant iš Indesign
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-03-21 00:35:54
2013.03.19 16:08, Agne rašė:
> Ruošiu failą laikraščiui. Eksportuojant iš InDesign į jpg, kai kurie
> juodos spalvos plotai viršija maksimalų leistiną 240 proc. dažų kiekį.
> Kokie turėtų būti nustatymai kad juoda neviršytu 240 proc. dažų kiekio?

Pirmiausia, tai man čia kyla klausimas kokiam biesui laikraščiui reikia
jpg? Kuo blogai pdf? Laikraščio „operatoriui“ stogą nurauna pdfai?

Antra, Jokubas ir  Marius diskusijoje, mano supratimu, kalba ne apie
eksportavimą į jpg formatą. Bent jau mano versijoje (CS3) nelabai ten ką
pribursi eksportuodamas į jpg.

Niekada neprireikė iš indesigno daryti jpg, bet manau, kad rezultatas
gausis priklausomai nuo Colour Settingų (Edit –> Colour Settings ...) ir
prie dokumento assigninto profile-o (Edit –> Assign Profile ...)

Profile-ų visokių galima prisigaminti su Distileriu, bet protingiausia
būtų gauti iš to laikraščio repristų.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s