Tema: Re: Ką darot tokiais atvejais?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-03-13 16:47:44
2013.03.13 11:40, Marius Staniulis rašė:
> ta prasme, gauni tekstą worde su belekaip sukaltom formulėm ir dar pats
> adaptuoji jį, kad pateikti kitam softui? kuris dar pinigų kainuoja ir
> laiko įsisavinimui?

Tai, kad TeX, LaTeX gali imti ir naudoti nemokėdamas (apie pinigus aš
čia). Aišku gražu būtų kūrėjams atsilyginti (angl. donate), bet jie
prievarta šito daryti neprašo.

Nemokėdamas sintaksės, aišku, jau gali prisidirbti, bet sintaksė tekste,
formulėse nėra kažkokia labai jau sudėtinga. Šablonus daryti gal jau
kiek sudėtingiau ir daugiau žinoti reikia.

Patirties turiu nedaug su LaTeX, tai galiu klysti, bet man atrodo, kad
adaptuoti .tex dokumentų kitam softui nėra jokios prasmės.

Ten gi leidybinė sistema, kurios vartotojai visus wordčikus,
coreldrawčegus, indesingčegus, quarkčegus ir panašius sekretorščikus
išdidžiai vadina visiškai sugadintais žmonėmis nesugebančiais normaliai,
stukturizuotai paruošti medžiagos leidybai.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s