Tema: Re: a3 skaneris minimum 1200dpi
Autorius: pic
Data: 2013-03-06 10:20:40
zmoniu fotkes. fotkes darytos bw, pries metu taip 30-40 (tarkim astronautu
sutikimas po misijos menulyje)
nzn kuo jie te fotkino, juostos grainas aisku matosi, bet kokybe afigiena.
ryskei su 6x9 daryta.
internete situ fotkiu pirkt nerasta (o gal blogai ieskota? gal brangu buvo?)
bet ant situ troikiu atspausdinta nepereseniausiai, ir labai kokybiskai.

tai va pagal mane ten galima skanuot 600, naikint rastra, pavalyt, ir
downscalint y 300.
nui bet jie uzhsimane 2400. po kurio laiku 'sutiko" su 1200. nebesigincijau.

"Valdas Vilutis"  parašė naujienų news:kh52p0$5a2$1@trimpas.omnitel.net...

Jei ne paslaptis, tai kas per originalai skanavimui? Kadangi esu
susidures asmeniskai su panasiais dalykais, tai galiu pasakyti, kad kai
kuriais retais atvejais 2400 dpi yra normalu, o upscalas vietoj
skanavimo duos rezultate visiska shit, ypac jei isdidins tiek... Bet
viskas priklauso nuo originalo.

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt