Tema: Re: 27" monitorius
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-03-04 12:33:52
2013.03.04 11:20, pic rašė:
> nenoriu gadint verslo, betai della skytechas meta 1744 kilobaitas 1723
> vietoj siulomu 1781. arba reikejo prirasyt suggested retail price 3500lt :)

Tai koks čia verslas parduodant už kilobaito kainą ;)? Nėra jau čia ko
gadinti :). Kad padaryti verslą reikia geriau išmokti manipuliuot
terminu „suggested retail price“ arba užsirezervuoti prekę tuoj pat ir
tiek skytech, tiek kilobaitas tegu graužia, jei NM neturi laiko palaukti
;) kol man kantrybė baigsis atnaujinėti rezervacijas :), bet aš šitam
žaidimui neturiu laiko, tai NM gali būti ramus.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s