Tema: Re: giljotina
Autorius: pic
Data: 2013-03-08 15:11:48
tai pasibandymui dahle nebutinai. tada pakanka telekomui iki valdo atvaziuot
ir pasibandyt

"Valdas Vilutis"  parašė naujienų news:khch0o$rrb$1@trimpas.omnitel.net...

Na, geras rolikas irgi kainuoja. Imk Dahle, turiu 36 cm plocio ir sio
dydzio roliku esu patenkintas. Kainuos apie 250-300 Lt.

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt