Tema: Re: klausimas apie Win8
Autorius: pic
Data: 2013-01-18 10:53:39
bent kiek bandziau, visi portablai veike ir ant xp ir ant 7. nei tam nei tam
priekaistu neturiu.
nebent xp x64 - sudetinga su ju draiveriais.

"olis"  wrote in message news:op.wq2c5k198okxh3@olegas-xp64...

Ant XP nevaryk, neužsikiša kai nenori.
Win7 šūdas nerealus (Adobe portable neveikia:)), manau, ir Win8 dar
didesnis šūdas
nors nebandžiau, nežinau...

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/