Tema: Re: indesign. ctrl+shift+b
Autorius: Jokubas
Data: 2012-09-20 09:59:34
Na nezinau del kreivumo.

Man pasirode, kad tai tokia tendencija (kazkodel). Yra puikiu firminiu
sriftu su visiais OTF navarotais, kur kursyvas vadinamas ne just "Italic" o
kaip nors "roman Italic" arba "obligue" ir pan -- ir standartinis shortcutas
tuomet neveikia. Nezinau kodel taip daro, bet daro samoningai. Iseitis manau
per character style eit ir susikurti savo shortcuta.