Tema: Re: vacuum formingas
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-03 10:10:58
Cnc isigyt - irgi nepigu :) Bet su peiliu ishsidrosht virtuvej - bibis ten o ne forma bus.
Mes tada aliumo balvanke formai naudojom, sliesarius-irankininkas ishskaptavo ir atpoliravo rankutemis, ir beje linijas / gracija / estetika begaudydamas nepasiklydo. Bet uzhtat nepigiai. Bet ledas ir neuzhmushama forma gavosi.