Tema: Re: Gal zinot kas logo kure?
Autorius: marukas
Data: 2012-03-28 13:20:29
Na cia kyla alternatyvus klausimas: kodel visi dizaineriai mano jog menu,
reklama ir visi kiti svetaines blokai, isskyrus main content'a yra headeris?
;)

http://www.db.com/index_e.htm
Ten tas melynas kvadratukas su slash'u per vidury logo ar ne? As visada
galvojau, kad logo. Beje, mano galva, labai vykes, nors nesa i '5-ta
varianta' :) Headeris, sidebar'ai ir t.t. , tai webpage'o design'o dalis,
visiskai nesusijusi su logo.

"enigma.s"  wrote in message news:jkum1s$n99$1@trimpas.omnitel.net...

"Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
> Noreciau tik pasitikslint, web dizainu neuzhsijamu: logo - tai saito
> headeris..? Kodel ji visi webistai vadina logotipu..?

Bent jau kiek man zhinoma tai header'is nera vien logo. Header'is yra
virshutine svetaines dalis ir kuria gali sudaryti: logo + meniu + reklama +
social media ikonos + email prenumerata + kalbu pasirinkimas ir daugelis
kitu dalyku.

O logo yra logo: http://en.wikipedia.org/wiki/Logo

Enigma.S