Tema: Re: Reikia atspausdinti 1000egz.
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-23 15:52:42
Jokubas rašė:
> matai, jei nereguliariai dirbi su spaustuvem, tai jie mano turbut kad tai
> kainos chekinimas ir nerimtas reikalas.

O mano manymu yra visai normalu pasiklausti kainos keliose vietose. Aš
per pusvalandį 3000Lt, deja, neuždirbu, tad kodėl gi nepasivarginus ir
nepabandžius? O kainą spaustuvės vadybininkui kainą paskaičiuoti juk tik
kelių minučių užtenka. Negi sunku parašyti net ir nerimtiems klientams?

> 2 is 10 manau normalus rezultatas....

Na, ir likusieji prabudo :)
Kainos svyruoja nuo 17500 iki 31000 plius PVM
Pagarba lrytui, kad nepasivargino ir atrašė: „tas produktas ne musu
spaustuvei. Kreipkites i UAB Balto/Print (Logotipas)“, o ne šiaip
ištrynė be komentaro.

Beje, koks dabar spaudos PVM? 9 ar 21%?

> siap jei ka galime susiskambinti, ka as zinau...

Dėkui, bet klientui nebėra laiko, kaip nebuvo ir kai klausiau prieš 2
mėnesius. Tai tas pats „skubus“ darbas :)