Tema: Re: dovanu kupono projekto
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-03-01 17:14:37
2011.03.01 15:54, Jokubas rašė:
> raides/zenklus paderinti man, nors bet koks loxas nesunkiai gali tai
> pasidarytu su elementariu wordu... na gal truputi ne taip "dailiai" gautusi.

Tai, kad žmonėms dailiau gaunasi.

Vakar visą vakarą dariau meną. Šiandien skambina, sako subtilumo
trūksta, visokių žodžių prirašyta (apie žaidimą spalvomis grupso
terminologija kalbant), nu ir, kad maketas nivtemu, neatsispindi kuo
užsiimame, nėra objektų. Sakau, duokit tuos objektus, fotkinsiu darysiu
iš naujo – subtiliau. Laukiu objektų, bet sulaukiu klausimo kokiu
formatu atsiųsti, nes su ppt pasidarė (reik suprast, kad geriau). Laukiu
dabar ppt su šedevru.