Tema: Re: OT: Prašau kolegų paramos Nr.3
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-02-24 11:16:51
Apmokamu padejeju ir kitu asmenu kaip Seime tarybu nariai neturi. Mano
ziniomis, paprastiems tarybos nariams (ta prasme, kad ne valdanciosios
daugumos atstovams, kurie gali patapti merais, vicemerais ir pan.) tik
mokama uz dirbta laika (tarybos posedziai, komitetu posedziai, kurie
vyksta nuolat) ir tam tikros kompensacijos uz veiklos ir kanceliarines
islaidas (kiekvienoje savivaldybeje sios sumos yra skirtingos)...

Valdas Vilutis