Tema: Re: Reikia patarimu
Autorius: iNika
Data: 2011-02-07 19:06:53

http://www.lythum.lt

>      Parodziau kolegai tai sako matosi kad daryta programuotojo :) bet siaip idomu kokiu nors patarimu ar konstruktyvios kritikos?  ka reiketu galbut pakeist ir t.t...

ar kazka pasiskaitineti, noriu pats ismokti darytis saviem puslapiam viska.

>      Va neesu tikras ka daryti su sonais kurie ribojasi su baltu fonu.
>
> P.S. Tiesa puslapio paskirtis - kad galetu zmones atsisiusti freewarines programas ir straipsniai it tematika, kaip sakant tai ne socialinis tinklas ir ne portalas.
>
> JDM.

dizaino cia nera, o kai nera, tai ir patarti ar kritikuoti nera ka,
nebent galeciau patarti pasisamdyti dizaineri :) pasiskaityti ir ismokti
per diena to, ka zmones mokosi metu metus neiseina, niekaip... sorry...

o pastudijuot vertetu:

1. tipografikos desnius
2. spalvu suderinamumo desnius
3. kompozicijos desnius
4. ir t.t....

100. + dar perversti kokiu 100 geru webdizaineriu portfolijas nepamaisytu ;)