Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: st
Data: 2012-10-23 12:03:02
priedas nuo pardavimo, pvz pardavei mazmenoj uz  40k lt, tai priedas ne nuo
40k, o 40k -pvm, ten du proc. tarkim.
cia tik viena is schemu, su kuria teko susidurti, kitur aisku kitaip gali
buti. esme kad cia antra kart buvo isdurta, nes buvo priedas nuo apyvartos
(pardavimu), tai paprastam zmogui kaip ir atrodo, jei jau pardaviau uz 40k
per kasa, tai ir norisi gauti 2% nuo tu 40k, o ne nuo 33k