Tema: Re: Kokia dabar gali buti alga pas programuotoja ?
Autorius: Andrius
Data: 2009-11-05 09:07:22
Na su tom algom tai kazkoks sudas! Uz kiek maziausiai sutinki tiek ir duoda.
O kadangi ne visi programuotojai yra derybininkai tai ir uz 1000 galima gera
pasisamdyti. Jauciu buna kad vienoj firmoj vienas 1000 gauna, kitas 3000
toki pati darba dirbdamas.
Man labiausiai patinka kai buna nurodytas atlyginimas nuo iki. Visokiuose
institucijose, beja uzsienyje daznai taip buna. Tada is kart zinai ar tau
verta ten eiti ar ne.
O tai McDonnald ieskojo IT cordinatoriaus (vienas visoj saly, pradedant
programiant lynux, hardware, baigiant vartotoju palaikymu ir konkursu
organizavimu technikos pirkimui) alga pasiule 2500 tai ka as zinau...