Tema: Re: PPC+-
Autorius: urandom
Data: 2009-04-24 19:53:40
Jornada Del Muerto wrote:
>    Tai problema ipac uzsienio kapitalo imonese kuriose dirbama pagal
> uzsienio valstybes numatyta sablona, ta prasme metodika kaip valdyt
> imone paruosiama pacios uzsienio salies valdzios, o i darbuotojus jose
> paprastai poziuris kaip i nemastancias darzoves - ipac i tuos kurie
> dirba tokiu imoniu filijaluose kitose salyse, teke karta uzsiraut tai
> nenoreciau daugiau :) aisku mokejo gerai, bet nervu dar daugiau
> kainuodavo, dabar va jau pusmeti freelancindamas nesijauciu po to
> moraliskai atsigaves dar...

Klausyk, tu kartais ne mano kontoroj dirbai?

Juokauju. Bet situacija 100% atitinka - užsienio kapitalas, moka gerai,
požiūris į darbuotojus kaip į nemąstančius, daugumos projektų vadovų iš
užsienio kompetencija nyki. Pasibaigs krizė, ieškosiuos kito darbo,
jeigu iki to laiko kas nors lobotomijos nepadarys.