Tema: Re: Moletai, Anyksciai, Grigiskes +/-
Autorius: Exo
Data: 2011-10-13 09:55:47
matyt yra keli Anykščiai Lietuvoj, nes pro tuos kur aš pastoviai važinėju tai situacija maždaug tokia: Važiuoji pro Ukmergės rajoną - super geras kelias, viskas čiki; įvažiuojį į Aykščių rajoną, pasigirsta iš po ratų "trinkt" ir "žžžžžž" :) Pravažiuoji anykščius į Kupiškio rajoną - vėl gėris, nuostabūs keliai tvarkingos šalikelės ir tikrai visa galva tvarkingesnis miestukas...

Exo