Tema: Re: Koki atlyginima daba gauna elektros/automatikos montuotojai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-09-01 20:17:38
Dalis koletyvo jus visada durnins, kokias algas bemoketumete, is kitos
puses as manu kad gan adekvaciai mokat, tik uz 1.5h pietu pertraukas as
pisciau negailedamas, nes tai yra ishsipisinejimas, nebent yra savi
niuansai ( napamatuotai ilgos darbo valandos kai darba gali padaryti
greitai o po to tenka uzmushineti laika) .