Tema: Re: LABBIS
Autorius: Ignas
Data: 2011-05-22 02:28:08
Buvo pasikviete pasikalbet apie potencialias galimybes. Atejo direktore, ilgai ir nuosirdziai man pasakojo, kaip reikia "projektuot duomenu bazes", kokie buna ju tipai ir kam jie naudojami, nors gale pokalbio prisipazino, kad nieko apie tai nesupranta. Po susitikimo likau nesuprates - nafig jiems programuotojai?