Tema: Re: 24 m. mergina ieðko darbo
Autorius: Darko
Data: 2011-01-26 09:47:26
?Kol man sekasi, neverta. Uzsienis tuo atveju, jei jau Lietuvoje bus blogai
taip, kad abu nebegalesim rasti darbu, bet tikiu, taip nebus. Mums ir
Lietuvoje gera. O draugu uzsienyje irgi yra, kad tuos igudzius patobulintum.

Del darbo, nezinau kaip dabar, bet jau metus laiko gali dirbti uz minimuma,
bet... Jai svarbiausia dabar darbo patirtis ir atlyginimas padengiantis bent
keliones kastus, pinigine israiska nera svarbiausia. Taciau net menkiausio
susidomejimo nera nei per interneto portalus siunciant, nei per laikrasciu
skelbimus. O darbo birza - pajuoku objektas. Ateina mazdaug, - interneta
turi? Tai, pati susirasi. Jokiu alternatyvu.

"M&M" <aciu@tau.lt> parase naujienu news:ihoht8$kd7$1@trimpas.omnitel.net...