Tema: Re: Ar gudru?
Autorius: Limonas
Data: 2008-04-28 10:16:48
as labai abejoju ar tu aplamai nupirksi laptopa be windozes... tokios komplektacijos nemaciau ne viename kainorastyje...
As pritariu, kad dualboot'as yr gerai. Patikek windozes reikes ;). Pagal visus merfio desnius bent karta i menesi turesi gaut svarbu windowsini faila (pvz... pvz... na, koki tai visu imanomu pribombasu prikimsta .doc'a ).

Taigi, suma sumarum, dualboot'as netrukdo demonstruoti neapykantos microsoft'ui :).

"trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message news:fv3t59$bfo$1@trimpas.omnitel.net...
-Lameris- wrote:
> Draugas nusipirko nešiojamą su legaliais langais ir nori susimesti
> Linux. Ar tai gudrus sprendimas? Man asmeniškai Linux nepatiko. Ir
> sumokėjus už langus ar yra prasmė mesti pirktą daiktą ir ieškoti nemokamo?

nu bet klausimai tai ...

Jei zmogui nereik windowsu, tai kokia prasme su jais kankintis kad ir
legaliais? Aisku as buciau situ OS reikalu pasidomejes dar pries perkant, bet
jei jau taip isejo, tai nafik kankintis, jei zmogui rek linuxo?