Tema: OT
Autorius: Kuleris
Data: 2008-03-27 16:36:11
Unikali valdzia, geri zmones matyt :)  Dauguma mano matytu atveju buna
priesingai - reik melzti valdzia kad koky kompa nupirktu, gal dar nereikia,
gal su tuo 7 metu senumo galima padirbt, bla bla bla...

"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message
Yra tinklas su AD (2k3).
~50 darbo viet.

Noriu rinkt statistik, kiek kuriuo kompiuteriu dirbama. Man nereik sekt
k mogus dirba, paprasiausiai reik inot kada ir kiek kompiuteris buvo
jungtas.

Useriui is monitorinimas neturt bti matomas/inomas.

Info reikalinga tam, kad atmut kai kuri skyri virinink nor statyt
papildomus kompus, kuomet esantys neinaudojami normaliai. Pvz
paskutinis praymas buvo pastatyt komp kabinete, kuriam jau yra kompas,
kuris naudojamas itin retai. Mandagiai paaikinus, kad kompas paskutin
kart buvo jungtas prie 2 sav, atald nor.

Va ir kilo sveikas noras turt tokia statiskik,kad su valdia
argumentuotai kalbt.