Tema: Re: www trafikas nuo botų
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-09-28 20:38:15
Nes norėtusi išspresti "Bandwith limit exceeded" problemą ne per
didesnio plano pirkimą, o per sprendimą :) SKU dafiga..

Dabar 40Gb per mėnesį, didesniam plane gal ir 80Gb prasuks..

Google analytics nelabai rodo man ką, tik normalų lankytojų trafiką..
Tas pats cpanelio AwStats prie failų tų 33Gb niekur nerodo (nei html,
nei jpegai), vienintelėj vietoj kurią nupeistinau ir atsispindi.