Tema: Re: Excel pagelbos
Autorius: Lavonas
Data: 2017-09-12 11:49:10
Eiluciu tai tiek kiek imanoma variantu ishspausti su visais skaiciais ir
visais operatoriais kombinaciju.

Del mygtuko ar scripto tai nznau. Man svarbu, kad viskas atsidurtu viename
stulpelyje excelyje :) tai bus vienkartine operacija, tai jokiu ten patogumu
nebutina.

Ash matot esu noobas excelyje, todel gal nelabai tiksliai formuluoju.
Uz tai sorriux :D

Atciu!!!!

"kef"  wrote in message news:op868k$bjr$1@trimpas.omnitel.net...

tai aiskink kas nefengshui. copy, zymejimas kiek reikia eiluciu ir paste?
Mygtuko ir VBA scripto nori? Kaip paklausei taip ir pasiule.